2012. július 10., kedd

Nosztalgia

A héten selejtezéssel egybekötött maratoni nagytakarítást tartok, és portörölgetés közben sorra akadnak kezembe, a régi szép idők emlékei.

Ez a fejre ejtett akármi engem ábrázol :D Akkor készült amikor még a tűzzománcos suliba jártam, és a nyári gyakorlat alatt egyik este beszabadultunk a fazekasok műhelyébe. Gábor készítette nekem, a modell én voltam :D

igen... ez én vagyok

ezt Bátyustól kaptam

Ez pedig Joci keze munkája - remélem nem rám akart hasonlítani :D

Ezeket pedig én készítettem, amikor fazekasnak tanultam. A hülyeségre már akkor is fogékonyabb voltam mint a népművészetre.

egyik kedvenc játékom (Newerhood) agyagba foglalva

gomba - békakirály - katica kombó

rádió

paradicsom, a csumája sajnos már letörött

Lugosi Béla személyesen
Van még egy nagy kedvencem, a dodós tűzzománc kistányér. Az Jocinál van, ha lefotózza nekem akkor majd feltöltöm azt is :)