2022. október 1., szombat

Idén nyáron sok új dolgot tanultam. Számomra új alapanyagokkal ismerkedtem, és kiváló szakemberek mellett új kézműves technikákat is kipróbálhattam. Az egyik legizgalmasabb volt közülük Alex Wood műhelyében az epoxi gyantaöntés.

Ami a legjobban tetszik a műgyantában, hogy első ránézésre nagyon hasonlít az üvegre (amivel nagyon szeretek dolgozni), de sokkal több lehetőség rejlik benne, mivel kevésbé sérülékeny, végtelen mennyiségű egyéb anyaggal lehet kombinálni, és a megmunkálásához is egyszerűbb eszközök szükségesek. Már jó sok próbálkozáson és kísérletezésen vagyok túl, és még bőven van mit csiszolni a tudáson és a technikán is, de remélem hamarosan bemutathatom mik azok a dolgok amiket megálmodtam.

Ezek az apróságok még a műhelyben készült legeslegelső próbálkozások :)