2023. július 25., kedd

Kerámia

Az egyik szakmám a népi fazekas, s bár a népművészetért soha nem rajongtam igazán, az agyagozás szerelem volt első látásra. Még tűzzománc készítő szakra jártam, amikor volt alkalmam a szomszédos fazekas műhelyben kipróbálni a korongozást. Egyből jött a felismerés, hogy az egyik legjobb dolog a világon, a nedves földben tapicskolás! Hát így lettem én fazekas. 

A két tanévnyi agyagozás után véget is ért ezen karrierem, mert egy teljesen más területen kezdtem el dolgozni. Grafikusként a munkám két részre szakadt, a gyengeáramú hálózatok rajzolása részemről nem igényelt kreativitást, csak robot üzemmódban rajzolást. A reklámgrafika pedig leginkább mások ötleteinek a megvalósításáról szólt. A sajátjaim sajnos gyakran a háttérbe szorultak, vagy maradt az éjszakai alkotás. A hosszú évek alatt úgy érzem sikerült teljesen kiégni ebben a körforgásban, és már az éjszakákat is inkább szeretem alvással tölteni mint művészkedéssel.

Mivel lételemem az alkotás, úgy döntöttem ideje kamatoztatni azt a rengeteg mindent ami az évek során rám ragadt, és a saját szórakoztatásomra, valamint mások örömére alkotni. Az első kerámia ékszerek már megvásárolhatóak a Meska-shopban!

Több izgalmas dolog is van készülőben! Hamarosan mutatom! :)