2023. november 8., szerda

HALLOWEEN

 

A Halloweenről minden igyekezetem ellenére sikerült lecsúszni. Szeptember végén megadta magát a kemencém, így nem tudtam időben befejezni semmit amibe belekezdtem.
Már újra működik, de a téli/karácsonyi terveim nagy részét inkább elengedtem, úgyis csak kapkodás lenne belőle. Jelenleg pótolom a lemaradásomat és szép sorban befejezek minden "rémisztő" dolgot amit félbehagytam, utána ugyanúgy folytatom a horror vonalat is, mert tőlem akár egész évben lehetne Halloween. Nagyjából ez az egy ünnep van amire lelkesen készülök, vagy amit várok. Ha a Grincsnek lenne magasabb fokozata, az szerintem én lennék :D

Végre megnyílt az Etsy boltom is - belyart.etsy.com - innen Magyarországról és külföldről is lehet rendelni. Folyamatosan töltöm majd fel termékekkel ahogy haladok.

A blogolás sajnos nagyon háttérbe szorult, érdemes az Instagram oldalamat is követni. Oda igyekszem majd több tartalmat gyártani, és pillanatokat megosztani a munkafolyamatokról vagy az új dolgokról.