2024. január 20., szombat

 2023 - 2024

A tavalyi évet - szigorúan csak a munkára vonatkozóan - egy mondatban tudnám értékelni: gyenge kezdés után erős visszaesés. Ami el tudott bszódni, az bizony el is bszódott. Kb. minden is hátráltatta a munkámat. Volt elromlott kemence, alapanyag hiány, rengeteg bénázás és ipari mennyiségű selejt gyártása.

Azért történt jó dolog is. Teljesült egy régi vágyam, novemberben lett egy értékelhető méretű kerámia égető kemencém! 30l csak, de végre az ékszereknél nagyobb méretű dolgokat is készíthetek. 

Nagyon sok ötletem és tervem van, de inkább nem harangozok be semmi konkrétat előre. Majd sodródom. Ami biztos, hogy nem textilből, de visszatérnek a zsebik, a nyuszi- és a cicalányok. Nagyon hiányoznak, imádtam régen bíbelődni velük :) Lesznek új karakterek illetve figurák, és a régi rajzaim között is találtam párat amiket fel fogok használni.

A január még kicsit csendesebb lesz, kemencét tesztelek, színmintákat égetek - szebbnél szebb új mázakat vásároltam, és a tűzzománcos színpalettámat is felfrissítem hamarosan. Közben már javában dolgozom az új dolgokon!